Social og sundhedsassistenter til styrket rehabilitering i Kolt/Harlev teamet.

Profilbillede
dato

Vi er et stort og skønt tværfagligt team, som varetager borgerforløbene i Kolt/Harlevs afdeling af pleje og rehabilitering – også kendt som hjemmeplejen. Vi søger sosu-assistenter til at tage del i vores spændende hverdag og styrke vores borgerforløb i rollen som forløbsansvarlig. 

 

Du kommer til at indgå i et team, som vægter arbejdsmiljø, respekten for hinanden og den gode omgangstone højt, fordi hverdage er der flest af- og de skal være gode. 

Vi er et mangfoldigt team, hvor der er plads til alle og som vægter faglig sparring og udvikling højt. Her er højt til loftet og anerkendelse af forskellighed, for vi ved at ingen kan alting alene, men sammen kan vi faktisk alting. Vi er et team, hvor vi ved hvad vi skal være fælles om og hvor åbenhed og ærlighed giver mulighed for et styrket samarbejde og anerkendelse af kompetencer - også de menneskelige. Du vil blive taget godt imod, for vi mangler dig og vil gerne det gode samarbejde med dig. 

Kolt og Harlev er placeret i skønne landlige omgivelser, hvor du vil opleve, at dine kolleger bor og arbejder i en by de er glade for. Du bliver dermed en del af et nærmiljø, hvor man tager sig af hinanden og hilser på både borgere og pårørende i Brugsen. 

 

I vores team varetager vi borgers behov for pleje og omsorg. Lige fra en kortvarig periode eller til behovet vurderes til at være varigt. I et tværfagligt samarbejde med terapeuter, sygeplejersker mm. skal vi sammen give borgerne de bedste muligheder for at være herre i eget liv og selv kunne håndtere, varetage og beslutte mest muligt selv og derfor have den størst mulige frihed.  Vi søger en social- og sundhedsassistent, som ved, at hverdagens arbejde kan være med til at skabe liv, lys og glæde hos ældre og handicappede borgere i vores kommune. 

 

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt/aftenvagt

 

Kandidatens profil:

  • Du har en uddannelse som sosu-assistent.
  • Du er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdet med afsæt i borgerens mål
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du går struktureret og analytisk til værks i opgaveløsningen
  • Du har en åben og lyttende tilgang til samarbejdet med borgerne, pårørende og kollegaer
  • Du er en kollega, som vægter udvikling og inddragelse for at opnå høj faglig kvalitet
  • Du er engageret og åben for nye opgaver og muligheder
  • Du kan dokumentere og sikre sammenhæng i borgerjournalen 
  • Du ønsker at være med til at løfte fagligheden i vores team som sparringspartner for dine kollegaer
  • Du tilbyder hjælp til dine kollegaer, men efterspørger også hjælp, når du har behov for det
  • Du er stabil og loyal

 

Vi tilbyder:

  • En arbejdsplads med fokus på god trivsel
  • Et spændende job med mange muligheder for at bringe flere kompetencer i spil
  • En engageret, selvstændig og fleksibel personalegruppe 
  • Gode kollegaer 
  • En god introduktion til teamet og arbejdsopgaverne 
  • Mulighed for opkvalificering af kompetencer gennem relevante kurser

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Ansættelse er så snart som muligt, da vi står og mangler dig. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst for social- og sundhedsassistenter. Der ydes et årligt tillæg for assistancen i forhold til ruteplanlægningen i hjemmeplejen i Distrikt Syd. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation FOA på baggrund af kvalifikationer. 

 

Hvis du vil vide mere:

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt endelig leder af Kolt/Harlev, Karen Birgitte Møllebjerg, på enten telefon 51576778 eller mail kabim@aarhus.dk

 

Ansøgning:

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med *skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

 

Ansøgningsfristen er åben. 

Vi afvikler løbende samtaler efter aftale med dig. 

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.


Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Kunnerupvej 196, 8361 Hasselager

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036813

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet