BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med alsidige regnskabsopgaver og administrative arbejdsopgaver? Har du mod på at indtage en blækspruttefunktion i et dedikeret og velkørende team? Så er det dig vi står og mangler.
Kosan Gascenter Østjylland distribuerer propangas for den markedsledende koncern Kosan Gas. Vi varetager distributionen af gas i hele Østjylland. Udover at servicere kunder, står vi også for den administrative del med fakturering, udlånsstatus samt vedligehold.
Derudover har vi en stor butik, hvor vi sælger diverse gasudstyr alt fra en regulator til gaskøleskabe, ukrudtsbrændere og grill.
Vores dygtige regnskabsansvarlige skal på barsel, og derfor søger vi en engageret person, som kan tage over på hendes opgaver i hendes fravær. Vi søger en medarbejder, som er skarp til økonomi, er grundig og systematisk og som trives i en arbejdsdag med mangeartede opgaver.
Stilling er tidsbegrænset, med start hurtigst muligt til ultimo august 2025.
Jobbeskrivelse
I denne stilling har du aldrig en arbejdsdag, der ligner hinanden. Vi hjælper hinanden på tværs af kontoret, dog vil der være opgaver, som kun du varetager.
Disse opgaver vil være
- Kreditorbogføring
- Debitorbogføring
- Fakturere centerkunder samt Kosan Gas´ egne kunder.
- Rykning af kunder
- Betaling af leverandørfakturaer
- Udarbejde løn (månedsløn)
- Timeregnskab for medarbejdere.
- Pasning af bogholderimail og e-boks
- Indberetning til diverse myndigheder
- Momsafregning
Ud over disse opgaver vil der være opgaver, som vi hjælper hinanden med. Disse er blandt andet at:
- Hjælpe kunder med følgesedler, priser mm.
- Fakturere tilbehør
- Oprette nye kunder/vedligeholde kunder
- Oprette / opdatere priser i regnskabsprogram samt butik
- Betjene kunder i butik
- Holde butikken ordentlig og ryddelig
- Diverse ad-hoc opgaver
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har relevant uddannelse/erfaring indenfor økonomi og løn. Derudover forventer vi, at du
- Har gode IT-kundskaber og gåpåmod for at lære nye IT-systemer.
- Er detaljeorienteret
- Er ansvarsbevidst og har god forståelse for drift og administration
- Har en vis portion humor og godt humør
- Synes det er sjovt, når ikke to arbejdsdage er ens.
- Er nysgerrig på at lære og udvikle dig
- Erfaring med Visma E-conomic er en fordel.
- Hvis kendskab til AS400 er dette et plus.
Vi tilbyder dig.
- En 37 timers arbejdsuge
- Frokostordning
- Grundig oplæring
- Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring
- Gode kollegaer i et uformelt arbejdsmiljø
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Frihed under ansvar
Arbejdssted: Birkegårdsvej 11, 8361 Hasselager
Søg jobbet
Lyder dette som dig, så send gerne en ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vil behandle og indkalde til samtale.
Send ansøgning og CV samt relevante bilag til nis.hust@kosangas.dk og vi vil behandle dem løbende og ansætter når den rette kandidat er fundet.
For yderlige information om stillingen er du mere end velkommen til at kontakte Direktør Nis Hust på 40 54 62 08
Vi glæder os til at byde vores nye kollega velkommen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kosan Gascenter Østjylland, Nis Hust ApS, Birkegårdsvej, 8361 Hasselager
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066415