BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en Key Account Manager, der kan stå i spidsen for at udvikle strategiske kunder i Danmark. Vi leder efter dig, der besidder evnerne til at arbejde strategisk med kunder og udvikle kundeplaner i tæt samarbejde med en teknisk drift organisation. Læs mere her.
CBRE Teknisk Servicepartner har et stort fokus på at samarbejde med det professionelle marked i Danmark inden for industri, life science og erhverv. Vi har brug for en stærk kommerciel profil, som kan understøtte forretningen med nye strategiske kunder. Du har erfaring med at udvikle kunder, analysere dem og herefter lægge en plan for at komme i dialog med de rette stakeholders og beslutningstagere. Du får ansvaret for at sikre de kommercielle vilkår gennem kontraktforhandlinger. Du får direkte reference til Business Development Director i Danmark.
Situationen i dag, og hvad du kommer til at arbejde med
Der findes i dag en loyal kundegruppe af landsdækkende kunder, som skal fastholdes og udvikles, og den del skal varetages af vores Key Account Manager.
Du bliver drivkraften i at skabe salg for vores forretning, udvikle kunden sammen med flere kollegaer, samt fastholde og eksekvere på referater som du selv er med til at nedskrive.
Vi forventer den første periode går med at få opbygget relationer med kunder og kollegaer. Herefter vil du få eget salgsbudget som du selv har indflydelse på at definere.
Forudsætninger for at lykkes i stillingen er, at du kan:
- Lægge en strategi/plan for den landsdækkende kunde sammen med Business Development Directoren og eksekvere den.
- Inddrage driftsorganisationen dels i kundemøder og projekter, og medvirke til at implementere salget i CBRE Teknisk Servicepartner / overdrage salget til driften.
- Initiere forskellige kundeevents med fagligt og kommercielt fokus, sammen med Business Unit Sales Coordinator
- Tilegne dig teknisk viden omkring ydelser og løsninger der tilbydes til vores kunder.
- Skabe langvarige relationer
Hvad leder vi efter?
Vi leder efter en erfaren salgs profil som har fokus på at udvikle og fastholde landsdækkende kunder. Du er forhandlingsvant på mange niveauer i en organisation, og du kan spotte muligheder og tør italesætte dem ved dine kunder.
Du står i spidsen for at initiere og afvikle kundemøder, og arbejder tæt sammen med den øvrige salgs- og driftsorganisation. Du har erfaring med:
- At arbejde strategisk og tage ejerskab på aftalen.
- Arbejde med kunde- og kollegaer.
- At opbygge og vedligeholde gode relationer internt og eksternt.
- At agere proaktiv sparringspartner for kunderne på det kommercielle.
Hvem er du?
Du er udadvendt af natur og interesserer dig for organisationer og forretning. Du formår at præsentere strategier, løsninger og ideer, der kan skabe værdi hos kunden på en nem måde.
Du er en hold spiller, god til at bevare fokus, holder aftaler og eksekvere selvstændigt
Det er en stor fordel hvis du besidder kommerciel forståelse samt kan navigere i tekniske brancher og kender mekanismerne.
Arbejdstid: Fuldtid
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Hasselager
Bliv vores nye kollega:
Hvis du mener, at ovenstående kunne være noget for dig, ser vi frem til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 1. oktober 2024.
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så vi opfordrer dig til at søge så hurtigt som muligt. Stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristen.
For yderligere information eller hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Development Director René Christoffersen på mail: rene.christoffersen@cbre.com
Alle ansøgninger skal sendes via vores e-rekrutteringsportal.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
CBRE Teknisk Servicepartner, Blytækkervej, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6113351