Jobvejleder/Socialpædagog søges til projektstilling på 15 timer i beskyttet beskæftigelse på privat virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:

I Voksne, Job og Handicap har vi en målsætning om, at flere borgere med handicap kommer i beskæftigelse og derigennem inkluderes i det omkringliggende samfund.

I den forbindelse er der etableret et samarbejde med virksomheden Advansor, der producerer CO2 baserede køle og varmeanlæg. Virksomheden har omkring 300 medarbejdere.

Projektet på Advansor er udarbejdet efter servicelovens paragraf 103, beskyttet beskæftigelse og har plads til 7 borgere, der møder mandag-torsdag kl.9-14.

Eksempler på arbejdsopgaver er, feje og vaske gulve i produktionshallen, fylde spritbeholdere op på hele virksomheden, vedligeholde udendørs arealer samt en række mindre forfaldne opgaver.

Jobvejlederens rolle er at være i dialog og koordinere med Advansor omkring de fortløbende opgaver og yde støtte til hver enkelt borger i projektet. Borgerne har forskellige støttebehov og skal individuelt mødes i disse, når du guider og vejleder i opgaveløsningen. Det er også jobvejlederens rolle at være i tæt dialog med samarbejdspartnere med og omkring borgerne, såsom bosteder og pårørende.

Alle borgere i projektet har en handleplan, hvor der er løbende opfølgning på delmål.

I er 2 jobvejledere på 15 timer, hvor i hver især dækker 2 dage ugentligt. Du arbejder hver onsdag og torsdag kl.8-14.30. Hver 3. uge arbejder du tirsdag kl.8-14, hvor du er sammen med den anden jobvejleder. Hver 3. uge møder den anden jobvejleder onsdag kl.8-14. I har altså 2 dage på 3 uger, hvor I kan koordinere internt og eksternt. På disse dage afholdes der teammøder evt. med faglig konsulent og afdelingsleder.

Arbejdet foregår udelukkende på Advansors adresse; Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand.


Din profil:
Vi søger en kollega, der:

  • Har relevant, socialpædagogisk uddannelse og erfaring
  • Ønsker at skabe livsmestring, gøre en forskel og skabe gode arbejdsdage for borgerne
  • Trives med at have ansvar
  • Nemt ved at samarbejde
  • Kan arbejde selvstændigt
  • I dette arbejde trives du med at arbejde alene og koordinere med din anden kollega når I mødes.
  • Gerne besidde lidt praktisk snilde og kan indgå i opgaveudførelsen sammen med borgerne
     

Derfor skal du vælge os:
Vi kan tilbyde:

  • Et alsidigt og spændende arbejde i selskab med borgere og en rummelig virksomhedshed
  • Mulighed for at præge Aarhus kommunes eneste forlagte beskyttede beskæftigelses indsats på handicapområdet

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.
  
Ugentligt timetal: Deltid

Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest.


Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Faglig konsulent Naim Shoja tlf. 21433754 eller afdelingsleder Alexander V. Madsen tlf. 41872420

Træffes normalt bedst på hverdage ml. kl. 9-14

Ansøgning
Stillinger i Aarhus Kommune søges elektronisk. Klik på ”Søg job” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansøgningsfristen er: 28.05 2023 kl.23.59.

Der indkaldes løbende til samtaler.

Om os
Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse yder hjælp til kommunens borgere på social- og beskæftigelsesområdet. Området er delt op i to forvaltninger og en fælles stab. Magistratsafdelingen beskæftiger omkring 4.000 medarbejdere.

Beskæftigelsesforvaltningen er ansvarlig for tilbud til borgere, der står uden for eller er i risiko for at miste tilknytningen til arbejdsmarkedet. Det kan blandt andet være kontanthjælpsmodtagere, revalidender, førtidspensionister, sygedagpengemodtagere samt nyankomne flygtninge og indvandrere.

Socialforvaltningen er ansvarlig for kommunens tilbud til personer med handicap, sindslidende, misbrugere og udstødte samt udsatte børn og unge.

  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

28-05-2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Rosbjergvej 7, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/jobvejleder-socialpaedagog-soges-til-projektstilling-pa-15-timer-i-beskyttet-beskae/0skpnt/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5832907

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet