BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du passioneret omkring at tage ansvar for opgaver? Har du erfaring inden for lønafregning og administration? Og er dine kommunikationsevner helt i top? Hvis dette lyder som dig, så kan du være den helt rette kandidat til vores spændende, nyoprettede stilling hos PP Busser.
Om jobbet
Som administrativ medarbejder kommer du til at få fokus på at forbedre og forenkle de administrative opgaver i virksomheden. Du får en stor variation i dine opgaver, og kommer til at sidde med en bred vifte af HR-opgaver.
Din arbejdsopgaver omfatter blandt andet:
- Opfølgning og kontrol af køretider for chaufførerne
- Hjælpe med HR-opgaver som kontraktstyring og planlægning af kurser for chaufførerne
- Lønafregning for både timelønnede og funktionærer (opgaven deles med bogholderen)
- Ensretning og forenkling af de administrative rutiner
- Diverse administrative opgaver, fx opfølgning på ISO
Du bliver en del af et velfungerende team bestående af 8 funktionærer og 160 chauffører, og du får reference til direktøren.
Hvem er du?
Der er flere indgangsvinkler til denne stilling, det kan f.eks. være du har arbejdet som lønansvarlig eller fungeret som en administrativ blæksprutte i en anden virksomhed. Erfaring med lønafregning og ansættelseskontrakter er afgørende, og kendskab til ISO certificering vil være en fordel, men ikke et krav.
En del af jobbet kræver at du er kendt i Outlook og Dataløn. Derudover er kendskab til TimeMap og Easytour en fordel, men der sørges for en grundig oplæring i systemerne.
Vi søger efter en medarbejder med stærke kommunikationsevner, struktureret arbejdsform, fleksibilitet og evnen til at jonglere med flere opgaver på én gang. Du skal have en helhedsorienteret tilgang til opgaver uden at miste fokus på detaljerne.
Hos PP Busser får du..
Et spændende job med frihed under ansvar. Vi tror på dig som kollega og fleksibiliteten er vigtigt, som går begge veje. Vi har fokus på den gensidige respekt på arbejdspladsen.
Vores organisationsform er karakteriseret ved at være flad, hvilket betyder, at vejen fra idé til handling er kort. Så hvis du trives med dynamik og er dygtig til at træffe hurtige beslutninger, kan denne stilling være det perfekte match for dig.
Klar til at ansøge?
Vi ser frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV ved at trykke ”ANSØG” herunder. Inden en eventuel anden samtale, bliver du bedt om at udfylde en personprofil. Alle henvendelser behandles fortroligt og med diskretion. Konsulentvirksomheden INDKOM medvirker i rekrutteringen.
Der bliver afholdt samtaler løbende, så vent ikke for længe med at få din ansøgning sendt afsted!
Vi ser gerne opstart d. 1/3-2024
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Peter Sohn, INDKOM: 23442456 // pso@indkom.dk
Haris Schødt Bahtijarevic, PP Busser, 21216877 // haris@pp-bus.dk
Hvem er vi?
PP Busser, grundlagt i 1976 af vognmand Lars Petersen, er det mest erfarne og fleksible busselskab i Danmark. Vi specialiserer os i rute-, turist- og institutionskørsel og kører dagligt rundt i områder i hele Jylland, særligt i byerne Aarhus, Randers og Skanderborg. Vores busser tilbyder komfortabel og professionel transport, der dækker alle tænkelige behov, fra private rejser til erhvervsrelaterede ture. Med vores buskørsel byder vi på luksuriøs komfort og kvalitet, hvor man kan læne sig tilbage og nyde turen.
Se mere på www.pp-bus.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PP Busser, Birkegårdsvej, 8361 Hasselager
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974810